人気ブログランキング | 話題のタグを見る
ブログトップ

猫・食・住

veggiepunk.exblog.jp

Cornwall

Cornwall_e0194046_23274739.jpg


We got back from Cornwall a week ago and we had so much fun.
We went to Truro,Padstaw and we were staying at the place called Treyanon bay.
It's north side so the waves are high and the water is very very cold even if it's sunny mid summer day.So we took our wet suites and body boards at this time and we went for it!! On the way back,we went to Plymouth in Devon.It was so nostalgic for us because we used to live in Devon 14 years ago and the nearest city centre was Plymouth.Had some fish and chips and went to the aquarium .It was so so nice holiday .

更新忘れてました、ブログで。コーンウォールからは1週間前に帰ってきました。
今回はトゥルーロ、パドストウという場所を訪ね、メインはトレヤンノンベイという岬にステイしていました。
北の海岸なので波が高く、水もすごく冷たいのです。葉山で毎年家族でおおはしゃぎで海に飛び込んでた我が家としてはあんなにブルーで美しい海に入れないなんて残念すぎる・・。真夏の天気の良い日でも水が冷たいので今回はウェットスーツとボディボード持参で参戦。初日はこれでおおはしゃぎしました。帰り道は私たちにとってとても懐かしい場所プリマスに寄って、水族館に行きフィッシュアンドチップスを食べて家路でした。本当に楽しい旅でした!子どもたちも大きくなって、6時間ドライブもあまり大変と感じなくなったのもあるし、ドライブインでお決まりのドーナッツを食べたり、道中も楽しい旅でした。

人気ブログランキングへ
by veggies_punk | 2015-08-14 23:39 | Diary
<< peanut butter c... Cosmo >>