ブログトップ

Veggie Disco

veggiepunk.exblog.jp

The first BBQ in this summer

We reunited with our old friend from Devon today .She 's now living in Birmingham and we 've met each other for the first time in 8 years or so!!It hasn't felt like that at all and we 've chatted and chatted.We had great fun with BBQ and football at the park.
And it's a small world!My friend in Nottingham and her also know each other so I invited her too.

今日は8年ぶりに会うデヴォン時代の友だちが遊びに来てくれました。あまり久しぶりという感じはせず、BBQをしてしゃべりまくり。楽しい時を過ごしました。その後公園へ行って皆でフットボールをしてとても充実した一日となりました。自分で言うのもなんですが焼き鶏が、日本の焼鳥屋さん以上においしくできたのがうれしかった!写真撮らなかったのが残念ー!あんまりおいしかったから夢に出て来そう・・

e0194046_4451077.jpg

お天気は何とかもちました。20度越えするとやったぜ!てなイギリスの夏2015.

e0194046_446924.jpg

このほかにマグロの赤ワインバルサミコマリネ、イカの七味マリネ、ねぎま焼き鶏などなど仕込んだ。

e0194046_4465471.jpg

前回会ったときはハイハイとかしていた友人娘とその頃生まれても居なかった三男。
網に置き過ぎてどろどろデザスターだけど味はおいしいらしく、マシュマロに夢中


人気ブログランキングへ
[PR]
by veggies_punk | 2015-08-18 04:47 | Diary | Comments(0)
<< Redecorating th... Pizza >>